ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

آیا نرم‌افزار «شاد» خطر امنیتی دارد؟

  • کد خبر: ۱۹۵۹۷۰
  • ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
  • ۳
آیا نرم‌افزار «شاد» خطر امنیتی دارد؟
شبکه شاد درباره هشدار امنیتی گوگل درباره مضر بودن این برنامه توضیحاتی داد و اعلام کرد: توصیه ما به کاربران این است که جدیدترین نسخه اپلیکیشن شاد را از منابع معتبر دریافت کنند.

به گزارش شهرآرانیوز شبکه شاد درباره شائبه‌های امنیتی نسخه قدیم خود توضیحاتی داد.

در این توضیحات آمده است:

حفظ امنیت و حریم خصوصی کاربران، اولویت اصلی تیم توسعه‌دهنده شاد است. شاد همواره با حداکثر دقت و تعهد، به حفظ اطلاعات و داده‌های کاربران می‌پردازد و دائماً سعی در بهبود فرآیند‌های امنیتی خود دارد.

اخیراً، برخی از کاربرانی که از نسخه ۳.۰.۰ شاد استفاده می‌کنند با یک هشدار امنیتی از سوی گوگل پلی روبه‌رو شده‌اند که شاد را به عنوان یک برنامه مضر شناسایی کرده است.

تیم توسعه‌دهنده شاد جهت رفع هرگونه نگرانی از سوی کاربران، این مساله را به‌طور جدی مورد بررسی قرار داده است.

متاسفانه دلیل ارسال این هشدار از سوی گوگل پلی تاکنون مشخص نشده و احتمالاً گزارشات نادرست و شیطنت‌هایی از سوی برخی افراد، باعث ایجاد این هشدار شده است.

لازم به ذکر است نسخه جدید و بهبود یافته اپلیکیشن شاد با شروع سال تحصیلی جدید در دسترس مخاطبان قرار گرفته است و کاربران با به‌روزرسانی برنامه، می‌توانند بدون دریافت هشدار امنیتی از سوی توزیع‌کنندگان، به سرویس‌های جدید و طراحی متفاوت شاد دسترسی داشته باشند.

توصیه ما به کاربران این است که جدیدترین نسخه اپلیکیشن شاد یعنی نسخه ۳.۵.۵ را از منابع معتبر مانند سایت رسمی شاد به آدرس Shad.ir، کافه بازار یا مایکت دریافت و نصب کنند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بنفشه طاهرخانی تاکستان شهرانگور
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
0
0
سلام وقت بخیرهنوزمستعمری بانک رفاه واریزنشده ماروپول حساب بازکردیم این درست نیست وعده وعیدندیدعمل کنیدمردم منتظرن امیدوارم هرچه زودترواریزبشن مچکرم
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
0
1
هنوز متوجه نشدین سپر امنیتی گوگل چرت و پرت نیست و مشخصا یه جای کار میلنگه!
یه آدم
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
0
0
سپر امنیتی گوگل پلی که الکی نیست حتما یه چیزی هس!
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->